Vrijwilligers Barcommissie gezocht!!

De barcommissie zoekt enthousiaste leden die bardienst kunnen en willen draaien tijdens onze vaste speeldagen, en die willen assisteren bij de toernooien!

Beste mede boulers, we kunnen weer heerlijk boulen. Cercle heeft meerdere toernooien georganiseerd en voor degene die eerdere hebben gemist er komen nog vele herkansingen. Naast het aanmoedigen van deelname aan deze toernooien dienen we er ook voor te zorgen dat er ondersteuning komt. Dus voor het doorgaan van deze toernooien moet er nog een invulling voor een aantal bardiensten en bakken komen.

Tijdens de zaterdagen en op de andere speelavonden zijn er al meerdere keren verzoeken gedaan of er vrijwilligers waren, maar daar kwam weinig of geen respons op, het kan toch niet zo zijn dat we leden van de club dienen te gaan inroosteren?

Een club dat ben je toch met elkaar!

Dus de barcommissie doet bij deze nogmaals een vriendelijke maar dringend verzoek op zich vrijwillig op te geven voor de bardienst of het bakken.

Als één van de datums u schikt vul dan uw naam in op:

• de lijst, DIE HANGT IN HET Clubgebouw
  • de lijst die op de website staat
  • via e mail ( brandsma01@versatel.nl)
  • via het invullen van het formulier op deze pagina
  • of telefonisch: 030 6885947 (Jannie en Eef van den Heuvel).

Kom op, help je club en je mede boulers en neem ook je vereniging verantwoordelijkheid!

Ja ik geef mij op voor ( extra) bardienst. Neem maar contact met mij op.

De kantinecommissie zoek leden die willen assisteren bij de toernooien.

Gewoon hieronder invullen.

Deze opgave kunnen jullie aan Eef en Jannie geven of mailen naar brandsma01@versatel.nl  Of gewoon hierboven invullen

Vrijwilligers Onderhoud gezocht!!

De onderhoudscommissie zoekt enthousiaste leden die willen helpen met het onderhoud van het terrein, de plantjes, de velden etc. en dat vooral gezellig vind!

Ervaring is niet vereist wel enige regelmaat en aanwezigheid in afspraak met de andere leden van de onderhoudscommissie.

Beste mede boulers, we kunnen weer heerlijk boulen. Cercle heeft meerdere toernooien georganiseerd en voor degene die eerdere hebben gemist er komen nog vele herkansingen. Naast het aanmoedigen van deelname aan deze toernooien dienen we er ook voor te zorgen dat er ondersteuning komt. Dus voor het doorgaan van deze toernooien moet er nog een invulling voor een het terrein onderhoud komen.

Een club dat ben je toch met elkaar!

Dus de onderhoudscommissie doet bij deze nogmaals een vriendelijke maar dringend verzoek op zich vrijwillig op te geven.

Ja ik geef mij op voor de onderhouds commissie, lijkt me erg leuk.